Shit we made it!

" People are always going to doubt you. There's always going to be someone that attempts to put you down. It is your choice whether or not you're going to let them! Don't let anybody put you down; stay positive despite people's negativeness and you will be at peace with yourself, which is all that matters!"

Jag kan börja med att säga att jag är stolt och inspirerad av vårat lag. Samt är jag stolt över mig själv och mina föräldrar som trott på mig och inte tappat hoppet om ljusare dagar. Visst jag snittade inte 40ppg, men jag gjorde de små detaljerna som John Wooden brukade prata om som gör ett lag så bra. Jag gjorde inte laget! Det mena jag inte. Jag menade att jag bidrog med något som alla andra vilket gjorde att vi MADE IT!

Förra Final four för P93 såg ut såhär: Uppsala, 08 Söder,Södertälje,Polisen. Och i år ser det ut så här: Uppsala,08 Söder,Södertälje och Borås??.
Visst hade ingen förväntat sig oss vidare till final four och det såg inte ljusare ut när flera spelare blev skadade. Men det är det som är så speciellt med vårat lag. Spelar inte en så steppar en annan fram. Vi alla har samma mål - Att bli det bästa vi kan bli och spela så bra som möjligt som ett lag. Vi vill vinna i allt varesig det är träning eller match och det är det som gör vårat lag så speciellt. Vi sätter inga hinder för oss. Och det kan vara anledningen till varför vi kanske är det första laget någonsin som går vidare till Final Four. Att räknas bland de fyra bästa i sverige känns hur bra som helst. Man blir bara överlycklig. Men jag är säker på att ingen vill sluta med den känslan. Vi alla har en sak i sikte nu - att få en ännu bättre känsla då vi kan säga att japp vi är bäst i Sverige!


Nu mix på G för laget. Och så klart ska min Charge vara med.
Nya saker som hänt:
Jocke kom på att det finns rånarluvor med hål.
Och Magnus kan hela låten till Pink - So what.
Och som alltid Thomasson gråter aldrig!
Dagens Look -a-like:

Dagens begäran: Börja kommentera annars slutar jag skriva så här löökigt o börjar skriva om hur trött jag är ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaah fan vad likt!

2009-03-17 @ 13:48:05
Postat av: Marbo Spelare ;)

"Rånarluvor med hål" Hahaha

2009-03-17 @ 18:41:52
Postat av: 11

haha dagens look a like, fan va likt ^^

2009-03-17 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback