OMG IT FINALLY HAPPENED!

"Jag är så lycklig vet inte vad jag ska göra! OMG OMG OMG!" Naa jag reagera inte så direkt jag skrattade först åt tanken. Jag ska ju dömma på minisamandragen på lördag och den jag fick jobba med är bara ironsikt. Haha kanske först o främst för att jag skämtar mycket o han är mer allvarlig person (han kanske inte borde få va runt barn????)
Haha nej jag skoja men han verkar ha blivit mer normal nu på senaste tiden (Om man jämnför hans intressen förut som var att döda civila på GTA) Nu skriver han om intressen som att läsa böcker o kolla på basket. Normalt låter det som tur :P
Som många kanske har fattar nu ska jag dömma små barnsmatcher med Toni mannen Cactas :P
Haha visst är det ironiskt på något sätt :P Fast det är långt tills dess. Man kan börja fokusera på morgon dagen som är full av jobbiga saker. Morgonen - NP i Engelska, Efter Skolan - Albanska, Efter det - Match. Självklart längtar man till matchen då P91/92 Står för motståndet. Vi hoppas på revanch imorn! Så nu ska jag löka lite me nermin o ladda batterier tills imorn. Peace! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback