Must be dem shoes!

Idag fick jag kolla på USM träningen då halsen hindra mig från att träna. Men jag tänkte på en sak. Tänk om skorna spelar roll på hur spelaren spelar?

Då skulle min top 5 se ut så här:

5.
Adidas Pro Model M
Bra spelare som bär/bärt:
TONI CACTAS SÅ KLART!!! Och Filip

4.
Nike Huarache 2K4
Bra spelare som bär/bärt:
Kobe Bryant och Tim Håkansson (irshad blir glad)

3.
Nike Zoom I Kobe
Spelare som bär/bärt:

Kobe Bryant igen (Skorna han gjorde 81 i) och Kreshnik Rama (Bästa skorna någonsin enligt legenden)

2.

Jordan unkown.
Spelare som bär/bärt: VEM BRYR SIG? Dom representerar Jordan den bästa genom tiderna!! P.S Crash bär dom och är måste vara grymma då :P

1.
Nike Hyperdunk
Måste vara dom bästa just nu! Kolla bara vilka som bär dom:
Typ alla i NBA,Euroleague,Nermin,Irshad och han där Anton

Ha dt bra guys!

Kommentarer
Postat av: BosnianG

yeeah Hyperdunk rulez! i bought two pair of nikes, because i got high!

2009-03-09 @ 21:21:07
Postat av: TT

NR.5 är dem enda bra.

2009-03-09 @ 21:47:58
Postat av: Magnus

byt tillbaka till america haters, vi kan inte lyssna på detta på kontoret!!!!

2009-03-16 @ 14:34:46
Postat av: Johanna

ALLA VA LIKA FULA :P suck on that hater!

2009-04-28 @ 22:22:19
URL: http://johannageorgsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback