Borås Basket avslutar hemmasäsongen

Med vinst! Tro det eller ej så vann dom mot Gothia 90-68. Och de spelade bra basket så vi får hoppas att de fortsätter nästa år fast synd att dom inte böra spela så här tidigare.
Highlights:
- McDades dunk
- Emins första poäng
- Toni som alltid grym

Annars har allt varit lugnt. Träning och distrikt sen har det inte varit mycket mer. Kom dock inte vidare men stort grattis till dom som gjorde det (Y) Så idag börja jag tänka till vart vill jag komma med basketen? Och bara så där från ingenstans spelades highlight upp från Kosovos liga upp på tvn. Och jag tänkte damn is this a message?
Man måste sätta upp realistiska mål sa killen som skrev "Nya bäst när det gäller" men jag tycker jag sätter upp mål efter hjärtat. Antagligen i svenska basketligan eller Kosovo. Det är mina mål. Distrikt kanske skulle hjälpt mig höja chanserna att nå nån av dem men när man tänker efter så sänker inte chanserna nu heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback