Anton is my favorite Manu!



Det är lördag morgon och här sitter jag och bloggar. Varför? Jo p.g.a att min mamma väckte mig typ nio för att datorn inte funkade. Efter att äntligen fixat det så kunde jag inte somna om. Ist bytte jag design på bloggen och tänkte på matchen igår mot S:T Helena. Bra jobbat först och främst alla i laget som inte vek sig undan! Vi förlorade dock me 5 men det kunde lika gärna slutat som vinst för oss. Vi hade problem att lägga in bollen vid flera tillfällen och det blev avgörande. Själv brännde jag världens öppnaste layup som jag fortfarande skäller mig själv för. Iallfall var jag sjuk när jag åkte dit och om jag skulle spela eller ej var ett stort frågetecken, men jag fick komma in och stolt som jag va gjorde jag typ 10p för att boosta laget i början. Men killen som boostade laget hela matchen va sveriges egna manu - Anton. Han kämpade och hejade på hela tiden! Sånna spelare finns inte överallt. Men det förstår inte hans bästis David Lehman ;)
Men han var inte den enda! Nej nej nej! Utan alla i laget har ju as skön känsla och hejar på varandra men denna gång berömmer jag Manu mer :). Iallfall hur gick matchen sen för mig? Hjärtat pumpade och det gjorde nästan ont. Jag fick flera gånger skäll för att jag glömde var jag skulle va i försvar och jag borde fått ännu mer eller bli utbytt. Men det va så jävligt svårt att koncentrera sig när man är sjuk! Ska aldrig mer spela sjuk. Vill inte förstöra för bästa laget - Borås P93. Men jag va dock nöjd. Som filip sa: Jag har från att vara bänkarnas bänkare till att ha en viktig roll. Och att göra tyå 12 p sjuk är inte helt fel ;) Men att inte kunna köra hustle defense är inte okej. Men det tar jag med mig till nästa match.

Idag ska jag annars bara löka och kanske gå till någon. Om nån har lust att göra något holla!

Dagens look a like



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback