Yes Sir!

Sir Yes Sir! I'm Kreshnik Rama(jag önska jag kunde säga the one and only men det finns visst en till i USA :P) Så jag säger nog inte det än kanske om några år :)



So whats happening?
Måndagar hatar jag! Men inte denna måndagen, denna måndagen va den perfekta början på denna veckan.
Här själv har jag haft en AMAZING dag. Började med en skön dröm som avslutades precis innan jag blev väckt (till skillnad från andra gånger) Och sedan har det bara varit skolan där jag lökade med min nya lök kompanjon - Rebecka.
Hon har visserligen inte lärt sig löka riktigt än men efter några fler lökstunder me Crash så lär ska hon allt lära sig. I skolan fick jag höra från folk att de lyssnat på musiken jag laddat upp + att när jag kolla statestiken så har jag ökat från 1 till 30 på två dagar :) Ain't that amazing? Like my songs bitch :D
Måndagar brukar va konstiga dagar även inom basket men basket träningen börja med att nermin ramlar på vägen dit o blir helt skiti ( + poäng till måndagen :P ) Och sedan fick man höra mig ganska mycket skrika Yes Sir!  Som vissa vet har jag en speciell hälsning inom basket då jag kör arme hälsning innan match och när jag gör poäng. Och idag kände jag mig het. Satte allt på 5 mot 5. Varför? Jo för jag hade en bra träning me Dino Adis o min nyaste lök kompis Patric (välkommen :P ) I lördags då vi spela sköt och hade kul! Tack grabbar för allt, ni gjorde basketen roligare(L)
Sedan har inte hänt mycket mer bara att jag varit glad hela tiden sedan jag åt min magiska tallrik  - CrashFresh - So good makes  you wanna slap your mother!
Kanske är det nyckeln till en lyckad dag? Hoppas inte för om jag måste äta detta varje dag så kommer jag väga 1000kg snart :)

Idag bjuder jag på en bild som kommer få er att dregla. Tills dess ha det bäst!
Catch me I'm Ballin' :D
 

Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg
^^ Klicka o rösta ;)

Kommentarer
Postat av: Lökish

Fet blogg du har mannen :)

2009-02-23 @ 23:10:52
Postat av: kaltrina

hahahahaha, kreshnik rama i USA gillar inte basket (Y)(Y)(Y)

2009-02-24 @ 16:42:18
Postat av: Ida Solina Hanna Josefin

Ofta du tkr du ser stor ut :O Kanske din data skärm som är bred :) alltså jag mena du är inte dt + du va sjukt söt :)



Sv: Tack, gullig kommentar :) Men jo jag var nog lite större där .. Får skylla på graviditeten ;)



Förresten, alltid roligt med killar som bloggar! Kram

2009-02-25 @ 00:17:27
URL: http://myreflection.blogg.se/ishjg
Postat av: Frida

hehe kul att du gillar min blogg :) Mmmmmjaou!!

2009-02-25 @ 07:07:42
URL: http://metrobloggen.se/Freakshow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback