Adam West

Som ni har märkt är denna blog mer eller mindre död och om ni inte märkt det så är ni jävligt efterblivna ;) Men varför är det så? Varför är alltid dom coolaste bloggarna dom första som dör? Vi är alldeles för coola kan dt va en anledning? Eller kan det vara så att vi skriver för coola saker för ofta så vi inte har någon ide vad vi ska skriva. Let's face it. Ingen vill läsa om hur jag lökade igår eller idag eller hur jag ska löka imorn. Nej! Utan ni vill veta coola saker som hur basketen går eller mina teorier! Och det ska jag börja med från och med....................................inte nu men.................................nu!

En gång i veckan kommer jag skriva mina teorier om livet och så ofta jag kan om basket om hur dt går. Är inte på vidare humör att skriva om basket idag då jag fortfarande är lite shook up efter matchen igår som jag fick se från den del av bänken som är mer känd som kreshnik's plats. Men nu över till teorierna ;)

Så i laget brukar vi snacka om följande saker - Basket,Skola,toapapper och spa ( Allt som har med en tjej att göra som t.ex Tjej sex strul etc.)
Men så finns det en som aldrig snackar om spa. Låt oss säga att han heter "Adam West". Adam West snackar aldrig om spa medans vi gör det då och då. Däremot snackar Adam West om hur mycket han älskar att läsa böcker!



Och jag har tänkt fram och tillbaka kan en person verkligen älska böcker så mycket och så slog det mig!!! Han älskar att "läsa böcker" och det kan jag inte säga att han har fel för det gör alla killar i världen (Förutom emosar o anton :P ) "Läsa bok" är en metafor för spa! Alltså när han säger jag kan inte komma för jag "läser en bok" så betyder det att han har en tjej jämte sig som han ska spa! Kan det låta mer troligt! Nej mina damer och herrar och Anton. Adam West är en pimp! Han orkar inte snacka om spa för han får så mycket spa. Och idag berätta han att han gillar att läsa japanska böcker då man läser bakifrån! Damn Adam West är coolast hands down! Även dom utan händer säger så! För tänk efter killen säger att han läser böcker så ofta. Och en som läser ofta måste la ha bra ordföråd samt känslan för svenska språket men när jag frågade vad han hade i svenska så hade han svagt G! Tänk er jag har VG men på gränsen till MVG och min svenska är.. a ni vet ;) Fattar ni vad jag menar nu? Och jag ska inte ljuga jag skulle lätt välja att "läsa en bok" framför att spela basket me grabbarna & han anton. Och om jag "läste en bok" så ofta skulle nog jag inte vara heller så bra i skolan för man orkar helt enkelt inte basket + "läsa bok" = 0% energi till skolan. Så Adam West sluta läsa så mycket böcker nu! Ta det lungt och hjälp dom som  inte läser böcker alls ;)

Dagens Look - a - Like : Filip o  Towlie :D

Gör som filip och Towlie Don't forget a towel :D

 

Kommentarer
Postat av: marigona

HAHAH! TÖNT, du har fattat fel, läsa bok är en annan sak för cs ? haha :)

2009-02-20 @ 23:18:43
URL: http://gonaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske du ska ta bort min lock a like bild nu också elr?

din bitch :D

2009-02-24 @ 20:45:45
Postat av: Marbo spelare ;)

Hahahahaha xD

2009-03-16 @ 13:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback