Old Skool Crash

Success is never final, failure is never fatal. It's courage that counts.
- John Wooden

Innan matchen mot Lerum idag fick jag höra detta. Och det var nog det som fick mig on fire idag och att magnus sa att jag fick hålla deras bästa spelare haha :D . Jag tänker inte snacka så mycket idag för jag har as mycket plugg men jag vill tacka mina vänner som hjälpt mig under den tuffa tiden på basket och tillbaka "back on track" Några av mina vänner fick se mig våga vilket resultera me 20poäng? o 6 assist ? Plus att jag höll en av de bästa forwarden P93 i Södra sverige på 5 poäng. Lerum gjorde ett bra jobb dock klara de inte av ett lag som Borås som idag stod för en av de sämre matcher för att va ärlig. Vad jag har fått lära mig är att matchen är aldrig över innan den är över!
Då kan man inte sluta kämpa! Annars gjorde vi bra och jag kommer sova extra skönt idag. Finns inget bättre än att vara stolt över sig själv! Så min vän efter varje träning,match,prov etc. berömm er själva. Bra kritik höjer självförtroendet men ingen kritik sänker jävligt mycket. Tänkte lämna er med denna citatet som kanske får er att förstå att kan aldrig vara över! P.S John Wooden är en av de bästa coacherna genom tiderna.
Peace!
 It's not so important who starts the game but who finishes it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback