!xobile

Hey hur är det ? Om du undrar hur jag mår så kan jag säga att just nu har jag ont i huvudet efter Borås - Södertälje matchen.
Dagen började med att sova 10 skööööna timmar,vakna,äta och slutligen kolla på How I Met Your Mother innan man springer till skolan på de sista resterande 5 minuterna innan skolan börjar. Först hade vi idrott som var lätt den sämsta lektionen för i år! Vi hade gymnastik som inte kunde vara tråkigare! Ingen diss men jag fattar inte hur man kan tävla i gymnastik ? Men så klart har jag inte heller fattat varför folk spelar en tråkig sport som Fotboll. Vad man ska göra på fritiden är Basket! Bästa som hände under skoldagen var ju lätt hemkunskapen. Jag och Zaka får i uppgift att göra en Pi wait for it! almost there, ALMOST THERE ....... ZZA !! Den fick va exakt hur vi ville. Haha och sånna som jag och Zaka som inte äter i skolan var hur hungriga som helst och gjorde allt för att bli mätta på en halv pizza som var lika stor som en cd skiva haha. Vi gör en tjock deg,ovanligt mycket tomatpure,mycket KEBAB!,annanas och till slut skulle man igentligen bara ha 1dl ost men någon "tappade" påsen så hela påsen fylld av ost kom på pizzan haha. När man till slut såg pizzan efter att varit i ungnen i ca.15 min så kunde man trott att vi bara lagt  ost på den haha ;) Men det var lätt en av de godaste. Kanske öppnar jag en pizzeria när jag slutat me basketen och kallar den för "Kreshniks pizzeria - Old Skool style" 

Dagen slutade med en dålig match från Borås Basket (sry grabbar men ni har förlorat as mycket senast och jag har ingen lust att komma på era matcher) De hade inget svar på Södertäljes regnande från trepoängsland. Thomas Massamba gjorde 18 eller 20 poäng på tredje quartern och det såg inte bra ut för Borås. Ett stort plus till McDade och Carlsson som kämpade varenda sekund de va på plan. Nu tänkte jag avsluta med att visa ett klipp som förklarar namnet på dagens inlägg - !xobile

http://www.youtube.com/watch?v=Yj-1kp777NM

Varning!: Kan hända att ni skrattar lika högt som jag gjorde första gången jag såg det haha!

Inget mer att tilläga. USM i helgen så just nu är det en viktig träningsvecka för mig och jag hoppas det går bra och att jag har erat stöd inför den tuffa helgen!

Dagens film: Loaded Weapon - Skönaste komedi action filmer från 93. Såg den när jag var liten och kollar än i dag på denna roliga film
Dagens Låt:  Young Jeezy - Vacation. Inte är denna låten bara skön utan den förklarar min situation just nu. Young Jeezy har verkligen jobbat på texten i denna låten.

Reggad på Commo.se Blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback