Manu / Anton vs Boozer / Kreshnik

Denna blogginlägg kommer va lite annurlunda. Ska jämföra vem av mig och anton är mest lik sin favorit spelare ;) Men först!
Vad händer folk? Kom nyss från ett sekretariejobb med Jeensa. Vi fick sitta och skriva upp poäng för Borås P94 Svart mot Lerum (Gillar inte dom så det skulle ha varit skönt om Borås vann) Ops råka avslöja lite väl mycket haha men bra kämpat av lagen ändå tycker ja. Efter matchen kom en kompis som har glömmt hur det känns att vinna me ilskna ögon. Han såg så vilse ut, han visste inte vad han skulle göra sluta eller gå ut o springa tills all ilska försvinner. Intressanta med det var att jag kännde igen mig. Jag gav honom de bästa råden jag kom på och han avsluta me att säga tack ja svär du nermin deak är grymmaste spelarna ja träffat ;)
Nice!
Va o hjälpte till i matsalen idag i skolan med Jenny ;) Hahaha måste ha varit hennes lyckligaste dag för hon lärde sig så mycket om livet ;) Hon behöver inte tacka men känns bra att jag gjorde nåt snällt iallfall haha :)
Sedan måndags har inte mycket hänt bara lökat hit och dit me lökar nermin :)

Nu till det bästa
MANTON VS BOZZNIK
Kommer gå ut på:
Utseende
Längd
Personligt info
Basket info

Manu - Hade långt hår i början av karriären i nba. Sedan snagga han sig och behöll det så. Samma sak me Anton (gissa vem som snagga honom)
Manu = 1.98 Anton = 191 ? Ganska lika
han talar engelska o spanska samma me anton ;)
Han blev mvp i euroleague och det kommer anton också snart

Boozer Crash
Båda föredrar kort hår
2.06 mot 187 inte alls lika
Både född i europa (tyskland)
Han spelade under två grymma coacher (Mike Krzyzewski bl.a) och jag spelar för Robban o Jason

Haha okej Anton du vann du är kopia av Manu bara att han kan sätta treor o dt kan inte du :D

Kommentarer
Postat av: Bexis

Stackars Jenny som fick va med dig :(

2008-11-26 @ 22:25:27
Postat av: Anonym

Godnatt! :)

2008-11-26 @ 22:28:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: michaela

Dagens sammhälle behöver en tankeställare.



http://michaelaa.webblogg.se/2008/november/ackligt-sa-javla-ackligt.html



Vad tycker du om dagens ideal?

2008-11-26 @ 22:33:00
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Alina

hehe det finns en på aktiva listan som bara har massa önskegrejer, nämner ingen men det är nog inte så svårt att lita ut hehe:)

2008-11-27 @ 15:20:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Annonsera gratis

Vill du tjäna pengar? På min blogg kan du lätt göra det!

2008-11-27 @ 18:28:29
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: ?!?!?!

"Manu that is why you do the woodoo that you do so well" hahahha !

2009-01-11 @ 00:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback