Långt från en vanlig onsdag

Yo! Vad händer hos er denna regniga tråkiga kväll? Jag har nyss satt mig ner för att vila efter en ovanlig onsdag. Ni kanske tänker är inte alla dagar unika? Men just för mig vid denna perioden av livet känns det som att livet går i replay! Men idag hände något annorlunda så jag är väldigt tacksam för att våra lärare skickade iväg oss att göra gymnasiebesök.
Jag vaknade av att Egzon ringde mig tidigt för att vara säker att jag inte missar halv nio bussen - som om vi skulle bli smoked om vi missa den. Iallfall bara för att jävlas ville jag missa den men stack ändå. Vi kom fram till Sven Eriksson som var första besöket - och den bästa? För dom hade godis :) Jag,Filip,Lorre,Jocke,Leo,Oscar och han Samton gick efter vår guide till olika elever som berätta om programmet de gick på. Det som lät mest intressant måste ha varit IB eller Idrott - Basket. Vi alla gick la upp 3kg på besöket? Efter ca 20 godis bitar per elev besök / (Ca 9 programm)

Sen åt vi, sa farväl till alla heta tjejer (god bless) och stack vidare till Bäckäng. Det började med dans från heta tjejer ;) Lät som en skola jag ville gå på haha! Men jag måste tänka på min framtid och jag har alltid velat bli doktor så Natur såg ut som den enda möjligheten för mig samt den tråkigaste. Men sen kom något fram. De presentarde Natur - Ledarskap. Man kan utbilda sig till exakt vad som helst efter det och det va det jag ville för om jag inte kunde bli doktor så skulle nåt me företag låta soft. Och jag få leda vilket jag tycker om (för er som inte vet ) Just nu står det tight mellan Natur Ledarskap och IB. Vi får se hur det blir med det! Dagen slutade med träning. En ganska soft och rolig en samt en viktig för mig. Känns som jag börjar komma tillbaka och hoppas att Magnus har börjat märka det (vilket han borde- Bra coach)
USM tränings match mot P91-92- Ska P93 Skrälla? Det får ni reda på imorgon. Tills dess ha det bra !

Good times

Bild på de goda tiderna me borås basket - när vi vann . Komigen nu!

Dagens Film: Goofy the movie - Finns det nåt som är mer soft att sätta sig med varm chocklad och kolla på Goofy the movie? Plus Långben är den roligaste jag vet ;)
Dagens låt: Lady GaGa - Pokerface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback