It's Friday!

"It's Friday u ain't got no job, you ain't got shit to do!" - Chris Tucker "Smokey"


Hey hur är det människor. Det är fredag och jag hoppas ni haft en bra dag som jag.... typ?
Dagen börja med det vanliga, vakna 07.40, få i sig nåt snabbt, ta väskan och kuta till basketen på morgonen. Idag fick vi besök av en av mina favorit spelare: Dennis Springs! Han kom tillsammans med en soft kille som heter Joakim (Glöm inte namnet) Vi gjorde olika övningar och jag fick visa vad jag kunde framför Dennis :D  Genom att sätta alla mina skott när vi körde de första skott övningarna.
Vi avslutade allt med match vilket gick lite mindre bra för mitt lag för någon som heter Joakim Olsson fick det att regna från trepoängslinjen.

Senare hade vi olika lektioner bla svenska med Emma :/ :P

Efter skolan tar jag tiden väl på tiden. Vilar och kollar på en av de roligaste seriena jag vet! Inte how i met your mother utan Two and a half men :D
Mina fötter hade ont men dagen va långt från över! Efter kollat på tre episoder typ var det tillbaka till Boda för att döda fötterna och armarna genom att sätta 50 treor och 100 inside skott :) Den träningen behövde jag verkligen inför mötet imorgon mot Brahe!

Mål inför matchen imorgon:
Minst 10 Poäng
minst 7 skott försök och två treor.

Nu ska jag äta mat. Dagens middag : lammkött (och det ser ut som att det kommer vara så en längre period!) För min pappa har köt ett helt lamm!

Ha en trevlig kväll folk! Önska mig lycka till

Dagens låt tip: Jackie Boyz - All Over Again (Prod. By Brian Kennedy)
Dagens film tip: Soul Plane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback