Failed at failing :)

Heey hur är det folk? Sitter här o bloggar en regning lördag kväll medans andra festar, låter det som ett roligt liv? Haha även om man hade blivit inbjuden så skulle jag nog aldrig orkat efter dagens match mot Brahe och testat på fångarna på fortet tävlingen.
Dagen börja med att vakna i soffan!??!?!? Jag vet inte hur jag hamnade där men jag somnade på sängen och sen vaknade jag på soffan. Undra om jag har börjat gå i sömnen nu eller kanske  berodde det på att jag var så spänt inför mötet?
All ivrighet ledde till 16 poäng och en härlig vinst! Jag nådde mina mål och det kändes skönt;) Sedan åkte vi till ett ställe där man härmat fångarna på fortet tävlingen och man får gå in i olika celler. Intressant och väldigt roligt (Emma kanske borde ta me oss dit på klassresa?) Fast tyvärr sög vårat lag B.o.B (Jag,Johan,Filip och Lorre) Vi misslyckades på varenda sak typ haha:) Riktigt bra dag kan jag säga! Jag hoppas ni hade också det och hoppas ni har en trevlig veckoslut imorn ;) Nu har jag en bokrecension framför mig som borde ha varit inlämnad i fredags (Gör inte som jag :P) att göra och sedan är det att belöna kroppen med en välförtjänad sömn!

Dagens låt: Mario Brown - Reality Island
Dagens film: Above the rim



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback