En förlust kommer i 20 poäng

07.20:Snooze, 9min senare - Snooze, 9min senare Snooze, 9min senare Snooze 1 sekund senare hoppa ur sängen och springa till skolan. Kan ni fatta att kroppen inte hinner vila och då får man denna känslan i magen att man inte ska klara sig genom dagen och viktigast inte klara av att spela matchen! Vi hade en vanlig tråkig skoldag som bestod av lektion, skämta me Samton och så snacka jag me TT haha för första gången efter att ha gått i samma tyska grupp i 3 år. Kanske var på tiden? Eller kanske inte borde snackat alls då jag fick upprepa hela tiden det jag sa (Var förkyld och kunde inte prata riktigt) Så nu kanske jag är stämplad som ett nervvrak kinda Oscar med tjejer style ;)
Vill ni veta vad vi snacka om ? Handboll. Wow tråkig sport fattar inte vf folk inte bara fokucerar sig på en bra sport som Basket haha.

När jag kom hem kollade jag på Loaded Weapon (Ni som inte sett den änn kolla på den!) Så resten av tiden innan matchen bestod av skratt och mat :)

Nu till det viktigaste som hände idag - Matchen
Vi såg trötta ut på uppvärmningen men jag gjorde mitt bästa att pumpa upp laget me coola high fives och applåder. Tack Nermin och Johan för dom sköna dunkarna! Jag fick lite kalla fötter innan matchen - var så trött och skulle möta Dimitris och Adam och Christian ( grymma 91or) Men ni som inte vet det och inte tänkt på det så säger jag det nu. VISA ALDRIG RÄDSLA! Aldrig för motståndaren. Då kan man lika gärna ställa ut skorna - sagt av Main Event i and1 och han har helt klart rätt. För så snabbt jag kom in tveka jag lite och det blev en turnover men sedan sket jag i det och körde mitt spel och jag gjorde åtta poäng på limited minutes. fyra av fyra och några assist ca 4 ? Vi förlora dock tungt och vi gjorde alldeles för många turnovers så jag ser fram emot träningen imorn så vi kan bli av med det. Vi förlora med ca 20 poäng och det roliga var attt jag spelade bra när Jonas Larsson va där och kollade :D Desvärre hade Filip MVP otur och blev skadad innan matchen. Våra bästa tankar går till dig :P
Och det bästa av det bästa idag. Som ett körsbär på gräddglassen - Magnus smsa mig och det löd så här:

Du ska vara nöjd med dig själv idag! Ta med det till helgen!
fatta va glad man blir att höra det.

Tänkte avsluta med lite stats sedan bloggens start:
Matcher spelade: 2
Matcher startade: 1
PPG: 11
APG : 3
RPG : 2
FG %  11/14 = 79 %

Ha dt bäst allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback