Boozer!


Shuu! Säker på att alla som läser nu är trötta efter en lång helg och en seg måndag visst? För det är jag iallfall.
USM + sämsta skoldagen = Dålig kombination
Efter träningen i fredags samlades vi alla hos Jason och gjorde våran kända scouting som vi brukar göra för att ha det lättare inför matchen. Vi kollade på Helsingborg och diskutera mycket om hur vi ska vinna mot dem igen genom att inte foula och låta dem göra lätta cuts mot korg utan försvar.  Matchen var mer eller mindre avgjord vid 4 quartern då ingen annan en Kreshnik Rama fick komma in! Hahaha va Robban skratta när jag hade hoppats på att på film skulle jag ha fått spela mer än va jag gjorde. Och sen från soffan hör jag Magnus skrika Boozer! För er som inte fattar så menar han att Boozer bara fick gå in när matcherna va avgjorde (men han kämpa iallfall yea)
Haha så vi åker till Helsingborg och efter en 2 timmars resa så fick vi äntligen stå. SÅ SKÖNT! Hade ont i röven o knäna efter att sutit trångt me nermin och robin.

Under helgen vann vi alla matcher så våran rekord är 25-0 utan att räkna träningsmatcher och 25-2 om man räknar dom.
Bra jobbat i år tycker jag men vi kan bara bli bättre och det märks under tränignarna.

Vill nån veta hur Boozer spela?
2 poäng mot Brahe ?
poäng mot HBG 5 reb
11 mot Malbas 7 reb typ?

Boozer är skadad just nu (den äkta) men hoppas han kommer tillbaka för annars måste jag också skada mig haha ;)

Match referat finns på kfumboras.nu

Lite kort om idag:
Inget hände förutom att vi slog Zaka i netto me varor hahaha
och att under träningen satte Boozer mycke skott och att efter träningen kasta vi snöbollar och kallt vatten på SamTon som duchade hahah (no gay)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback